Nová generácia traktorov Valtra Série T bola navrhnutá tak, aby spĺňala všetky požiadavky moderných poľnohospodárov.
Nová generácia traktorov Valtra Série T bola navrhnutá tak, aby spĺňala všetky požiadavky moderných poľnohospodárov.
Nová séria T využíva najnovšie technológie a to ju radí na vedúce postavenie vo svojej triede. Široký výber z novinek zlepšuje ako výkon, tak komfort a posúva produktivitu na novú úroveň.
Model | Max. výkon -Boost 2-hp* | Max. krútiaci moment Nm* | Active | Versu | Direct |
---|---|---|---|---|---|
T145 | 170 | 680 | x | x | x |
T155 | 180 | 740 | x | x | x |
T175e | 190 | 780 | x | x | x |
T195 | 210 | 870 | x | x | x |
T215 | 230 | 910 | x | x | x |
T235 | 250 | 930 | x | x | x |
T255 | 271 | 1000 | x | x |
Veľký, jasný a displej v stĺpiku A je súčasťou štandardnej výbavy všetkých modelov. Zobrazuje potrebné informácie o traktore, umožňuje kontrolu kľúčových nastavení traktora a pomáha sledovať výkon traktora. Všetky nastavenia sa dajú ľahko ovládať otočný krúžok s dvoma tlačidlami.
Horná časť displeja zobrazuje základné informácie, ako napríklad rýchlosť jazdy, hodiny, otáčky motora a hladinu paliva. Podľa potreby možno zvyšok displeja stlmiť.
Stredná a dolná časť obrazovky zobrazujú stav a výkon prevodovky traktora vrátane prednastavených rýchlostných stupňov. Môžete ho nakonfigurovať tak, aby zobrazovali informácie, ktoré sú nevyhnutné pre vás a vaše úlohy. V modeloch HiTech a Active to funguje aj ako ľahko použiteľný nástroj na nastavovanie rôznych funkcií traktora. Informačné a výstražné kontrólky sú tiež integrované do displeja stĺpika A, ktoré sa podľa potreby rozsvietia.
Tento nový traktor kombinuje tradičný výkon a sílu traktorov Valtra s neprekonateľnou variabilitou, ktorou ponúka traktorom Valtra unikátny systém objednávok a la carte.
Nová Séria T spája najmodernejšiu technológiu, ktorá tento traktor radí medzi lídrami v tomto segmente trhu. Rada nových vlastností ďalej zväčšuje výkon a komfort a tým posúva produktivitu na novú úroveň.
Nová séria T umožňuje výber z rady hydraulík a prevodoviek podľa modelovej klasifikácie: Classic, HiTech a Advance. Valtra a la carte systém zákazníckych objednávok ponúka milióny rôznych kombinácií výbavy.
Povedzte nám, čo od svojho traktora očakávate a my pre Vás postavíme presne taký traktor, ktorý tieto a mnoho ďalších očakávaní bude plniť.
Znížili sme celkové prevádzkové náklady znížením spotreby paliva a emisií, aby sme vyhoveli predpisom pre motory Stage 5, a napriek tomu motor naďalej dodáva vysoký výkon vtedy, keď ho potrebujete. Súčasne sme sa zamerali na zachovanie minimálnych požiadaviek na údržbu a na reguláciu emisií pomocou selektívnej katalytickej redukcie (SCR), DPF filtra a DOC katalizátora.
Motory AGCO sú konštruované špeciálne pre traktory a činnosti vyplývajúci z meniacich sa podmienok, v ktorých tieto traktory pracujú. To sa odráža v ich robustnej konštrukcii, trvanlivosti, spoľahlivosti a extrémnom krútiacom momente.
Všetky traktory Série T sú poháňané motormi SisuDiesel Common Rail, ktoré spĺňajú najnáročnejšie požiadavky pre prevádzku v poľnohospodárskom, lesníckom i komunálnom sektore. Tieto motory spĺňajú najprísnejšie emisné limity a zároveň sú silnejšie a úspornejšie ako kedykoľvek predtým.
Common Rail motor môže elektronicky rozdeliť vstreknutie paliva do niekoľkých fáz. Elektronická riadiaca jednotka môže analyzovať a nastaviť množstvo dávky paliva vhodné pre dané zaťaženie motoru až 100 za sekundu. Viacstupňové vstrekovanie hrá hlavnú rolu pri znižovaní emisií. Touto technológiou je tiež zabezpečená optimálna spotreba paliva, znižuje sa hluk motora a predovšetkým motory pružnejšie reagujú na zmeny zaťaženia a tým je redukovaná potreba častého radenia.
Nové inovácie spoločnosti Valtra sú znížené otáčky Common Rail motorov. Normálne voľnobežné otáčky sú 850 ot/min. Akonáhle je v traktore zapnutá elektronická parkovacia brzda, otáčky spadnú na 650 ot/min. To má za následok predovšetkým úsporu paliva a zníženie hlučnosti v kabíne. Pri opätovnom preradení reverzoru z parkovacej polohy do neutrálu sa otáčky zdvihnú na 850 ot/min čím je zaistený vysoký krútiaci moment pre rozjazd traktora.
S rastúcimi cenami pohonných hmôt sa všetci farmári snažia nájsť nové cesty ako ušetriť na nákladoch a predovšetkým na nákladoch za palivo. Motory s označením EcoPower boli predstavené v roku 1999. Technologia common Rail pridáva novú dimenziu v tretej generácií týchto motorov.
Pri modely T 174e znižuje EcoPower otáčky motora o 400 ot/min. To redukuje spotrebu paliva približne o 10%. Rýchlosť piestu je znížená o 20%, a to má za následok výrazné predĺženie životnosti motora. Znížené otáčky majú vplyv tiež na znížení hladiny hluku, ktorá zvyšuje komfort obsluhy. V praxi Valtra T 174e EcoPower má nižšie prevádzkové náklady, je užívateľsky príjemnejší a má nižšie emisné hodnoty. Užívatelia traktorov Valtra si môžu vybrať či chcú používať svoj traktor v Eco alebo v Power móde jednoduchým prepnutím tlačidla.
EcoPower má veľa foriem využitia ako v móde Eco tak aj v móde Power:
otáčky motora 1800 ot/min
úspora paliva cca 10%
nižšia hladina hluku
nižšia rychlosť piestov = predĺžená životnosť motora
vysoký krútiaci moment už pri otáčkach 1000 ot/mín
široký a konštantný krútiaci moment
pre maximálnu úsporu paliva
pre prípravu pôdy
pre práci s kolísavým využitím výkonu traktoru
pre práci s 540 ot/min na vývodovom hriadeli
pre všetky pomocné práce
Maximálny výkon traktora T 234 je 235 koní. Pri zapnutej vývodovej hriadeli je navýšený na maximálny výkon motora s navýšením 250 k a motor poskytuje ďalších 15 k výkonu na vývodovom hriadely. Sigma Power je ideálna na činnosti, ktoré vyžadujú vysoký výkon, ako práce s rotačnými bránamy, alebo drvičom (pôdna fréza) atď..
elektronické riadenie prevodovky
mechanické riadenie hydrauliky
30x30 rýchlostí s plazivými rýchlosťami
elektronické ovládanie pojazdu dopredu a dozadu
automatické radenie pod zaťažením 5 stupňov
výkon hydrauliky 73 alebo 90 litrov za minútu
elektronické riadenie prevodovky
mechanické riadenie hydrauliky
30x30 rýchlostí s plazivými rýchlosťami
elektronické ovládanie pojazdu dopredu a dozadu
automatické radenie pod zaťažením 5 stupňov
LS čerpadlo výkon hydrauliky 115, 160 alebo 200 litrov za minútu
elektronické riadenie prevodovky
Elektronické riadenie hydrauliky
30x30 rýchlostí s plazivými rýchlosťami
elektronické ovládanie pojazdu dopredu a dozadu
automatické radenie pod zaťažením 5 stupňov
výkon hydrauliky 115, 160 alebo 200 litrov za minútu
Plynulá prevodovky
Elektronicky riadenie hydrauliky
elektronické ovládanie pojazdu dopredu a dozadu
výkon hydrauliky 115, 160 alebo 200 litrov za minútu
Mechanicky alebo elektronicky ovládaná hydraulika môže byť vyšpecifikovaná presne podľa požiadavkiek zákazníka, jednoduché a intuitivne ovládanie je samozrejmosťou. Dlhý interval výmeny oleja šetrí čas a prevádzkové náklady.
Na modeloch Active a HiTech sú rozvádzače ovládané pomocou pák na pravej strane panela. Výkon hydrauliky je 73 alebo 90 l/min. Zákazník má na výber medzi dvoma, tremi alebo štyrmi okruhmi hydrauliky.Pri jednom okruhu si obsluha môže nastaviť individuálny prietok. K tejto hydraulike je možné pripojiť opierku ruky, ktorá môže ovládať čelný nakladač alebo čelnú hydrauliku (záves).
Elektronické ovládanie polôh závesu Autocontrol je veľmi jednoduché, zároveň môžu byť všetky operácie ovládané zo zadného blatníka. Prepínače ovládsnis závesu u modelov HiTech a Active nachádzajú v bočnom panele,pri modeloch Versu a Direct sú umiestnené v lakťovej opierke. Drive Balance Control (DBC) (systém tlmenia a vyvažovania rázov na ramenách zadného závesu) je štandardom všetkých modelov.
1. Autocontrol – ovládač posuvu ramien
2. Nastavenie / ovládanie pracovnej hĺbky (Classic & HiTech), nastavenie spodnej polohy vrátane plávajúcej polohy
3. Tlačidlo tlmiča rázov
4. Zdvih závesu, spúšťanie a neutrálna pozícia
5. Ovládanie rýchlosti závesu
6. Ovládanie maximálneho zdvihu
7. Maximálne zahĺbenie
8. Automatické vyvažovanie ramien
9. Kontrola preklzu (voliteľná výbava)
Tlmič rázov ramien je štandardnou vlastnosťou hydrauliky Autocontrol. Ak je s traktorom spojený akýkoľvek ťažký stroj, tento systém pracuje ako tlmič rázov. Zmyslom systému je zníženie rázov na ramená traktora a predovšetkým dosiahnutia väčšej stability traktora i v náročnom teréne.
Systém tlmenia rázu funguje iba v prepravnej pozícii a uvádza sa do chodu pri prekročení nastavenej rýchlosti z výrobného závodu (8 km/hod). Limit je nastaviteľný u hydrauliky ACD, u hydrauliky ACB sa systém spúšťa hneď pri rozjazde.
riadenie traktora je presnejšie a stabilnejšie
zlepšuje kontakt prednej nápravy s podložkou pre bezpečnejšie zabáčanie
Redukuje vysoké zaťaženie závesov pri transporte
štandardne sú traktory vybavené dvoma plne nastaviteľnými (prietok, časovanie) a jedným on/off okruhy
voliteľne je možné pridať ďalšie tri nastaviteľné okruhy plus druhý on/off okruh
dva až tri okruhy môžu byť vyťažené dopredu
maximálny počet okruhov vzadu je 5 (plne nastaviteľné) + 2 (on/off) a 3 okruhy používané pre čelný nakladač alebo čelné hydrauliky
Štandardne je prvý on/off okruh vybavený rýchlospojkami a druhý je spojený priamo pomocou hadíc.
Okruhy dodávajú iba také množstvo oleja, ktoré je pri pripojenom stroji potreba. Zvyšný olej môže byť využitý pre ostatné okruhy alebo pre čelný nakladač. Všetky okruhy majú plavajúcu polohu, čo umožňuje pripojenému náradiu kopírovať povrch.
Pre zaistenie maximálneho možného výkonu môže byť na traktore prepojený tzv. Power Beyond – priamy vývod od čerpadla, ktorý je vyvedený v zadnej časti traktora.
Lakťová opierka SmartTouch - neporaziteľný fínsky dizajn a konštruktérsky talent v akcii. Ovládanie je intuitívnejšie, než má váš Smartphone. Nastavenia sú ľahko prístupné pomocou dvojitého kliknutia alebo potiahnutia prstom.
U-Pilot (súvraťový management) preukázatelne znižuje počet operácií potrebných pri otáčaní traktora na súvrati. To pomáha vodičovi pri otáčaní a predovšetkým celú operáciu urýchľuje. Systém tiež redukuje možnosť ľudskej chyby pri ovládaní toľkých funkcií. Tlačidlo nahrávania sa nachádza v bočnom stĺpiku a tlačidlo prostého spúšťania súvraťového managementu je na lakťovej opierke. Na displeji sa zobrazujú jednotlivé operácie.
trojbodový záves
hydraulické okruhy
náhon všetkých kolies
uzáver diferenciálu
vývodový hriadeľ
tempomat
radenie pod zaťažením
12 V DIN zásuvka
Do úvraťového systému môže byť zároveň zaradená pauza. Pri zadávaní programu je meraná pracovná vzdialenosť, alebo čas v sekundách, pre nasledovanie ďalšej zvolenej funkcie.
Nová lakťová opierka Valtra SmartTouch ponúka ľahkopoužiteľné rozhranie, ktoré zvyšuje produktivitu vášho traktora na ďalšiuúroveň. S 9-palcovou dotykovou obrazovkou, inteligentnou viacúčelovou pákou, novýmhydraulickým joystickom a plne integrovanou technológiou vám SmartTouch uľahčí vašepracovné zaťaženie a poskytne vám najlepšie a najjednoduchšie užívateľské prostrediepre ovládanie vášho traktora.
Nová lakťová opierka VALTRA SMARTTOUCH v modeloch Versu a Direct
9 palcový dotykový displej
Navigácia, úvraťový menežment a cúvacia kamera v jednom terminály
Nové odolné sedadlo s vyhrievaním
Možnosť objednania chladničky
Sklopné druhé sedadlo pre spolujazdca
Ľahko čistiteľný filter nasávania vzduchu do kabíny
Možnosť montáže automatickej klimatizácie
6 mm Pancier podvozku priamo z výrobného závodu
Lesné kabíny – poskytujú dokonalý výhľad
Palivová nádrž chráni schody do kabíny proti špine
Otočné riadenie TwinTrac, montované priamo na výrobnej linke Valtry, umožňuje pohodlné ovládanie traktora v oboch smeroch. Kompletný systém obsahuje volant s reverzorom uprostred zadnej časti kabíny a zadný spojkový, brzdový a plynový pedál. Dokonalý výhľad na pripojené stroje a pracovnú plochu zvyšuje bezpečnosť práce. Vzduchom odpružené sedadlo je otočné o 180°. Otočný systém TwinTrack ponúka mnoho výhod pri práci s ťažkým náradím spojeným s traktorom v zadnom trojbodovom závese.
možnosť zavesenia aj ťažkého náradia
využitie dokonalej manévrovateľnosti
dokonalý výhľad na náradie
využitie pri: zbere kukurice, komunálne využitie atď..
Veľký, jasný a displej v stĺpiku A je súčasťou štandardnej výbavy všetkých modelov. Zobrazuje potrebné informácie o traktore, umožňuje kontrolu kľúčových nastavení traktora a pomáha sledovať výkon traktora. Všetky nastavenia sa dajú ľahko ovládať otočný krúžok s dvoma tlačidlami.
Horná časť displeja zobrazuje základné informácie, ako napríklad rýchlosť jazdy, hodiny, otáčky motora a hladinu paliva. Podľa potreby možno zvyšok displeja stlmiť.
Stredná a dolná časť obrazovky zobrazujú stav a výkon prevodovky traktora vrátane prednastavených rýchlostných stupňov. Môžete ho nakonfigurovať tak, aby zobrazovali informácie, ktoré sú nevyhnutné pre vás a vaše úlohy. V modeloch HiTech a Active to funguje aj ako ľahko použiteľný nástroj na nastavovanie rôznych funkcií traktora. Informačné a výstražné kontrólky sú tiež integrované do displeja stĺpika A, ktoré sa podľa potreby rozsvietia.
Nová generácia TwinTrack systému s možnosťou posúvania volantu do strán, pre ešte viac priestoru pre vás. Pri modeloch Versu a Direct je terminál na lakťovej opierke otáčaný spolu so sedadlom vodiča a vďaka tomu zostávate stále informovaný o všetkých potrebných veciach.
Ako voliteľná možnosť pre traktory Valtra je ponúkaná lesná kabína s ochrannou klietkou okolo strechy traktora a veľmi silnými a veľkými polycarbonovými oknami v streche traktora. Ďalšie okno je v spodnej časti kabíny pre ďalšie zlepšenie výhľadu obsluhy. T Séria vybavená lesnou kabínou a otočným systémom TwinTrac je neprekonateľnou kombináciou určenou pre prácu v lese.
Predný vývodový hriadeľ je voliteľný iba v kombinácii s predným trojbodovým závesom. Aktivovaná je pomocou spínača elektrohydraulického mechanizmu na pravej strane. Otáčky predného hriadeľa sú štandardne 1000 ot./min. Odpružená predná náprava môže byť namontovaná i v kombinácii s predným vývodovým hriadeľom, predným závesom aj čelným nakladačom. Nosnosť predného závesu je 3600 kg. Predný záves môže byť vybavený predným vývodovým hriadeľom a zároveň môže byť namontovaný aj v kombinácii s čelným nakladačom.
Pneumatické odpruženie prednej nápravy zvyšuje komfort obsluhy. Najlepšie využitie nájde pri diaľničnej doprave alebo pri rýchlych presunoch po poľných cestách. Na poli odpruženie prednej nápravy zvyšuje ťažnú silu traktora. Pneumatické odpruženie prednej nápravy je možné zaaretovat tak, aby pri špecifických činnostiach náprava mala charakter pevnej nápravy.
Odpruženie kabíny zvyšuje komfort obsluhy. V kombinácii so vzduchom odpruženou sedačkou je odpruženie Valtra zrovnateľné s komfortom jazdy v osobnom automobile. Komfort jazdy je ešte viac umocnený v spojení s odpružením prednej nápravy.
Isobus je štandardizovaným systémom pre komunikáciu a zdieľanie dát medzi traktorom a náradím. Virtuálny terminál vnútri kabín je používaný pre ovládanie náradia a zobrazovanie všetkých informácií. Isobus uľahčuje prácu s modernými strojmi, predovšetkým s tými, ktoré majú vysoký stupeň automatických funkcií.
Čelné nakladače Valtra sú montované priamo na výrobnej linke tak, aby boli maximálne kompatibilné s traktorom. Rada nakladačov Valtra sa vyznačuje predovšetkým robustnou konštrukciou, kvalitným dizajnom a dlhou radou vlastností užitočných pre Vaši práci.
Valtra je jediným výrobcom traktorov, ktorý montuje čelné nakladače priamo na výrobnej linke.
Auto-Guide je plne automatická asistenční jednotka založená na navigácii GPS. Systém riadi kolesá traktora pozdĺž virtuálnych dráh v poli. Auto-Guide umožňuje tri typy automatického riadenia: paralelné, stredové a obrysové.